نمایشگاه سنگ استون‌تک نورنبرگ_آلمان 2تیر-30خرداد 1403

چرا آلمان:

آلمان یک کشور اروپای غربی با چشم‌انداز جنگل‌ها، رودخانه‌ها، رشته کوه‌ها و سواحل دریای شمال است و بیش از 2 هزار سال قدمت دارد. برلین، پایتخت آن، دارای خانه‌های هنری، دروازه براندنبورگ و بسیاری از مکان‌های مربوط به جنگ جهانی دوم می باشد.

اقتصاد آلمان در حال تلاش برای تسریع بیشتر و فراتر از 2 درصد رشد در سال 2021 بوده‌است. تولید ناخالص داخلی (GDP) در سه ماهه چهارم 2021 نسبت به سه ماهه سوم 0.3 درصد کاهش یافته است. صادرات نیز در آلمان شتاب خود را از دست داده‌است و انتظار می‌رود در حال حاضر ثابت بماند. به‌طورکلی، تولید ناخالص داخلی 2.7 درصد در سال 2021 رشد کرده‌است. در مقایسه با سال 2019، سال قبل از شروع همه‌گیری ویروس کرونا، تولید ناخالص داخلی سال 2021 همچنان  ۰.۲درصد کمتر از سطح قبل از همه‌گیری بوده است.

مشکل اصلی صنعت سنگ در  آلمان مشکل تغییر نسل است. بسیاری از صاحبان شرکت‌های سنگ جانشینی برای ادامه کسب و کار ندارند و این امر باعث می‌شود که بسیاری از شرکت‌های سنگ یا تعطیل شوند یا در برخی موارد توسط شرکت‌های دیگر خریداری شوند. کمبود نیروی کار واجد شرایط برای صنعت سنگ مشکل بزرگی دیگری است، همانطور که برای بسیاری از صنایع در آلمان و سایر کشوهای اروپایی این مشکل وجود دارد.

در حال حاضر فعالیت‌های ساختمانی در آلمان به طرز هوشمندانه‌ای افزایش یافته است،به این دلیل که در دهه گذشته فعالیت‌های ساختمانی بسیار کمی در این کشور وجود داشته است. در نمای خانه‌های این کشور ، معماران اغلب از گرانیت خاکستری براق استفاده می‌کنند و با رونق اقتصاد آلمان، صاحبان خانه سرمایه گذاری‌های بزرگی در باغ‌های خود انجام می‌دهند و تقاضا برای تخته سنگ، ماسه سنگ و گرانیت به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. واردات سنگ از چین، هند، برزیل، اسپانیا و پرتقال وارد بازار سنگ آلمان می‌شود.  روندهای اخیر به واردات بیشتر سنگ مرمر از ایران، کوارتزیت از هند و گرانیت از برزیل به این کشور اشاره دارد. تقاضا برای رنگ بژ اخیرا در آلمان افزایش یافته است به طوری که انواع لایم‌استون بژ از ترکیه، مصر، فرانسه، ایتالیا  و اسپانیا وارد بازار این کشور می‌شود.

لجستیک بازار سنگ آلمان تحت سلطه عمده‌فروشان است، که توسط حدود 15 شرکت کنترل می‌شود. این شرکت‌ها تدارکات فوق‌العاده سازمان‌دهی شده‌ای دارند و می‌توانند حتی کوچک‌ترین سفارش‌های اسلب را با یک کامیون بین ده‌ها سنگ‌تراش توزیع کنند. این اساساً به این معنی است که هر شرکت فروش اسلب خارج از آلمان باید از طریق این عمده‌فروشان بزرگ عبور کند تا بتواند وارد بازار شوند.

اقتصاد آلمان، از سیستم اقتصاد اجتماعی بازار جهان پیروی می‌کند، صنعت در هیچ کشور اروپایی دیگری به اندازه آلمان تقاضا برای محصولات سنگ طبیعی ندارد. Stone+tec با تمرکز واضح بر روندهای جدید، فناوری استانداردهای فردا را به مخاطبان خود نشان می‌دهد. این نمایشگاه تجاری بر استخراج، پردازش، استفاده از سنگ طبیعی و مواد مشابه تمرکز دارد و محل ملاقات صنعت سنگ می‌باشد. نمایشگاه Stone+tec آلمان گستره وسیعی از پردازش و کاربرد سنگ طبیعی را در ترکیب با مواد دیگر نشان می‌دهد. این نمایشگاه  یک نمای کلی از تمام ماشین آلات و ابزارهای مورد نیاز برای کار و پردازش مواد ارائه می‌دهد . Stone+tec عمدتاً یک نمایشگاه تجاری متمرکز بر بازار آلمان و کشورهای همسایه است.


نام نمایشگاه: Stone+tec


تاریخ برگزاری: 2 تیر-30 خرداد 1403 / 22-19 ژوئن 2024


محل برگزاری: NürnbergMesse, Messezentrum 1, 90471 Nuremberg, Bavaria, Germany


تعداد کل شرکت کنندگان: 338


تعداد کل بازدیدکنندگان: 12000+


تعداد کشورهای برتر بازدیدکننده: 28 کشور


تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه : 100+ کشور


برگزار کننده: AFAG Messen und Ausstellungen GmbH, Messezentrum 1


قیمت غرفه ها:

غرفه یک طرف باز(حداقل 12مترمربع): 132.00 یورو

غرفه دو طرف باز(حداقل 15 مترمربع): 139.00 یورو

غرفه سه طرف باز(حداقل 28مترمربع): 144.00 یورو

غرفه جزیره ای: 149.00 یورو

قیمت فضای سنگ های کوپ:

فضای 9مترمربع: 1.299.00 یورو

فضای 12مترمربع: 1.599.00 یورو

فضای 18مترمربع: 1.999.00 یورو


وبسایت نمایشگاه: www.stone-tec.com


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+