نمایشگاه سنگ خاورمیانه دبی_امارات متحده عربی 16-13 آذر 1402

چرا امارات متحده عربی:

دبی با مساحت 1000 مایل مربع دومین کشور بزرگ امارات است، چنین موقعیت استراتژیکی باعث شد تا دبی به یک مرکز تجاری کلیدی جهان تبدیل شود. دبی قدیم با مساحت 1500 مترمربع، مروارید خلیج فارس و جواهر جهان نامیده شده‌ است، زیرا میراثی کهن دارد. این ویژگی اصالت گذشته و نوید آینده است. دبی قدیم به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شد که عبارتند از: الشیندغا، بردبی و دیره. مکان‌های دبی برگرفته از ویژگی‌های طبیعی خود هستند. به عنوان مثال، منطقه البراحه سرزمین وسیعی است، که آب و هوای معتدلی دارد و در تابستان مورد بازدید مردم قرار می‌گیرد. المتینه خاکی رسی دارد و الحمریه به این دلیل نامیده می‌شود که ساکنان آن شارجه بوده‌ است. همچنین، المنخول به این دلیل نامیده می‌شود که تعداد زیادی نخل خرما در این منطقه وجود دارد.

امتیاز اقتصاد آزاد امارات متحده عربی 70.2 است، که اقتصاد این کشور را به سی و سومین اقتصاد آزاد در شاخص سال 2022 تبدیل می‌کند. امارات متحده عربی در بین 14 کشور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در رتبه اول قرار دارد و امتیاز کلی آن بالاتر از میانگین منطقه‌ای و جهانی است. اقتصاد امارات متحده عربی در دهه گذشته به کندی رشد کرده است و بیشتر پیشرفت‌ها با انقباض در سال 2020 از بین رفته است.

 نمایشگاه سنگ Middle دبی اولین رویداد مربوط به صنعت سنگ و سرامیک در منطقه به شمار می‌رود. این نمایشگاه یک جایگاه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگی تمام شده، نیمه‌تمام و آخرین طرح‌ها و تکنولوژی‌ها فراهم کرده است، همچنین یک رویداد چندوجهی است که به طراحان، معماران، تصمیم گیرندگان، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان دسترسی بی‌مانندی می‌دهد که شامل نمایش زنده، فرصت‌هایی برای ایجاد ارتباط با دیگران، کنفرانس جامع و سمینار می‌شود. قسمت‌های آموزشی این نمایشگاه همراه با مدارک معتبر در زمینه آخرین پیشرفت‌های صنعت و تکنولوژی در ارتباط با سنگ و سرامیک برای شرکت کنندگان خواهد بود. نمایشگاه سنگ دبی به شما امکان دسترسی به مشتریان بالقوه که به این صنعت مربوط می‌شوند را فراهم می‌کند. ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و شناخته‌تر شدن در منطقه برای شرکت شما بسیار مفید خواهدبود. 


نام نمایشگاه: Middle East Stone


تاریخ: 16_13 آذر 1402 / 07_04 دسامبر 2023


تعداد بازدیدکنندگان: 5474+


تعداد کل شرکت کنندگان: 86


تعداد کشور های شرکت کننده: 11 کشور


تعداد کشور های دارای پاویون: 4 کشور


وبسایت نمایشگاه بین‌المللی سنگ خاورمیانه دبی:

https://www.thebig5.ae/specialised-events/middleeaststone/


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+