با حضور شرکت های معتبر سنگ دنیا؛
نمایشگاه سنگ ویتوریا برزیل به صورت رسمی افتتاح شد

بیست و یکمین دوره نمایشگاه سنگ ویتوریا برزیل با استقبال مقامات محلی، ملی و بین المللی فعالیت رسمی خود را به مدت چهار روز آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، این نمایشگاه به عنوان مرجع سنگ طبیعی در قاره آمریکا شناخته می شود و کشور برزیل علاوه بر داشتن بیشترین تنوع سنگ در جهان، چهارمین تولیدکننده سنگ های زینتی و پنجمین صادرکننده بزرگ است.

مدیر نمایشگاه « Flávia Milaneze» در مراسم افتتاحیه ضمن خوش آمد به بازدیدکنندگان تأکید کرد: این نمایشگاه محیطی مساعد برای انجام تجارت است و انتظار ما این است که از طریق این نمایشگاه گسترده بازدیدکنندگان بتوانند با فرآیندها بیشتر آشنا شوند و روابطی را در زنجیره تولید این بخش برقرار کنند.

در ادامه این مراسم «مائورو هنریکه سوزا» مدیر آژانس ملی معدن، با اشاره به توانمندی های بخش سنگ برزیل گفت:«ما بیش از هزار و دویست نوع سنگ داریم که به توسعه کشور کمک می کند و بنابراین تا پایان سال به دنبال بهبود فرآیندهای ارتباطی جدید با کمک هوش مصنوعی هستیم.»

گفتنی است که این مراسم با استقبال مقامات محلی، ملی و بین المللی از جمله ساندرو میبل دبیر کنفدراسیون ملی صنعت، برنو زبان کارنیرو سرپرست وزارت زمین شناسی، معدن و تبدیل مواد معدنی و سایر مسئولان برگزار شد که دکتر «حسین قریبی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل نیز در این مراسم حضور به هم رساند.

لازم به ذکر است که در مجموع بالغ بر 250 برند نمایشگاهی از جمله اولین پاویون سنگ ایران آماده ارائه محصولات و خدمات خود به بیش از 15 هزار بازدیدکننده مورد انتظار هستند و نمایشگاه نیز تا روز جمعه به کار خود ادامه خواهد داد.