مدیرعامل فرجاد تجارت:
دستاوردهای مثبت ششمین پاویون سنگ ایران در نمایشگاه ازمیر

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت از دستاوردهای مثبت و تعاملات گسترده صورت گرفته ششمین پاویون سنگ ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه سنگ ازمیر ترکیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «محمد حلاجیان» خاطرنشان ساخت: ششمین پاویون ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت کشورمان و به همت شرکت فرجاد تجارت در کشور ترکیه و با حضور مجموعه های فعال ایرانی برگزار شد که خوشبختانه این رویداد مهم بین المللی با دستاوردهای مناسبی برای ایران همراه بود.

وی در ادامه با تشریح این دستاوردها بیان کرد: دیدار با شهردار و مدیر نمایشگاه سنگ ازمیر در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه و اهدای هدایایی از طرف پاویون ایران به این مقامات، دیدار و گفتگو با نمایندگان مجموعه سنگ Marmomac برزیل، نشست با نمایندگان مجموعه سنگ شیامن چین و رایزنی در خصوص افزایش تعاملات میان کشورها بخشی از دستاوردهای نمایشگاه بود.

حلاجیان افزود: حضور «کامران داوری نیکو» رایزن بازرگانی ایران در ترکیه در ششمین پاویون ایران و بحث و بررسی راهکارهای گسترش مناسبات اقتصادی بین ایران و ترکیه، دیدار با رئیس هیئت مدیره انجمن سنگ هند و بررسی حضور هرچه قوی تر پاویون ایران در نمایشگاه بنگلور و دیدار با نمایندگان مجموعه سنگ کره جنوبی از دیگر نتایج مثبت حضور ایران در بیست و نهمین نمایشگاه سنگ ازمیر ترکیه بود.