مدیرعامل شرکت فرجاد:
پاویون ایران در سالن C مجموعه fuarizmir برپا می شود

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت گفت: ششمین پاویون ایران در بیست و نهمین نمایشگاه سنگ ساختمانی ازمیر در سالن C مجموعه نمایشگاهی fuarizmir برپا می شود.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «محمد حلاجیان» با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه سنگ ساختمانی ازمیر گفت: این نمایشگاه از 29 فروردین تا 1 اردیبهشت 1403 در مجموعه نمایشگاهی fuarizmir به مساحت 330 هزار مترمربع و با حضور بازدیدکنندگانی از 145 کشور دنیا برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: مجموعه نمایشگاهی fuarizmir اولین نمایشگاه بین المللی ازمیر است که به منظور پاسخگویی به پتانسیل روزافزون نمایشگاهی و ایجاد بستری شایسته جهت نمایشگاه های جهانی در 25 مارس 2015 تأسیس شد و پذیرای علاقه مندان به حوزه نمایشگاهی در زمینه های مختلف بوده است.

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت بیان کرد: در مجموعه fuarizmir چهار سالن نمایشگاهی سرپوشیده قرار گرفته که سالن A مساحتی به متراژ 23/500 مترمربع، سالن B مساحتی به متراژ 27/250 مترمربع، سالن C مساحتی به متراژ 16 هزارمترمربع و سالن D مساحتی به متراژ 12 هزارمترمربع دارد که سالن B بزرگترین سالن این مجموعه و سالن C نیز مرتفع ترین سالن fuarizmir محسوب می شود.

حلاجیان در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: در این مجموعه چهار اتاق سمینار با ظرفیت 180 نفر جهت برگزاری جلسات همزمان، 23 هزارمترمربع فضای باز جهت نصب غرفه، مجموعه آمفی تئاتر با ظرفیت 2050 نفر و محوطه نمایشگاهی به مساحت 20 هزار و 500 مترمربع برای کنسرت ها و فعالیت های نمایشی، 12 هزار مترمربع فضا برای فعالیت های نمایشگاهی، پارکینگ ماشین با ظرفیت 2500 وسیله نقلیه به مساحت 93 هزار مترمربع و کافه و رستوران های متنوع قرار گرفته که به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان خدمات مختلفی ارائه می دهند.