مدیرعامل فرجاد تجارت خبر داد:
حضور موفق اولین پایون ایران در نمایشگاه سنگ ویتوریا

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت از حضور موفق اولین پاویون ایران در نمایشگاه سنگ ویتوریا برزیل و کسب دستاوردهای مهم در این رویداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «محمد حلاجیان» با اشاره به اولین حضور پاویون ایران در نمایشگاه ویتوریا 2024 اظهار کرد: امسال با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران پنج شرکت ایرانی شامل «سنگواره استون»، «گروه سنگ صلصالی»، «کاما استون»، «مرمرین سنگ کسری» و شرکت «ایران استون اکسپو» در فضایی به متراژ 132 مترمربع در نمایشگاه سنگ ویتوریا شرکت کردند.

مجری برپایی اولین پاویون ایران در نمایشگاه سنگ ویتوریا خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه به عنوان مهم ترین رویداد در منطقه Americas شناخته می شود که خوشبختانه از مجموعه های ایرانی حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی توسط بازدیدکنندگان به عمل آمد.

وی با بیان دستاوردهای کسب شده در نمایشگاه ویتوریا 2024 تصریح کرد: عقد تفاهم نامه همکاری های مشترک فی مابین انجمن سنگ ایران و انجمن سنگ برزیل، باز کردن خط مستقیم کشتیرانی به برزیل، تعامل با بانک های برزیل Bs2 bank ، بازدید از یکی از بزرگترین کارخانجات سنگ برزیل، انجام مذاکره با انجمن های استانی برزیل و ایرانیان مستقر در برزیل و انعقاد تفاهم نامه دومین حضور پاویون سنگ ایران در سال ۲۰۲۵ در شهر سائوپائولو که تحت عنوان Maromac Brazil برگزار می شود، از نکات بارز نمایشگاه بود.

حلاجیان خاطر نشان ساخت: با حضور موثر دکتر حسین قریبی سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل در طول برپایی نمایشگاه ویتوریا، جلسات متعددی با شرکت ایشان و فعالین حوزه سنگ جهت کمک به تجار ایرانی با هدف تسهیل در انجام مبادلات تجاری و اقتصادی برگزار شد که نتایج سازنده ای به دنبال داشت.