در بیست و یکمین دوره نمایشگاه ویتوریا؛
برگزاری سمینارهای تخصصی با استقبال بازدیدکنندگان در نمایشگاه

برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی با عناوین مختلف یکی از بخش های تخصصی و پرطرفدار بیست و یکمین دوره نمایشگاه سنگ ویتوریا بود.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، یکی از قسمت های پیش بینی شده در نمایشگاه سنگ ویتوریا 2024 برپایی کارگاه های آموزشی و تخصصی در حوزه سنگ با عناوین مختلف بود که با استقبال شرکت کنندگان نیز روبرو شد.

برگزاری سمینار «سنگ های طبیعی و تجمل»، «از انتزاع تا شکل» با محوریت کاوش در تخیل خلاق از طریق سنگ های طبیعی، «چگونه هتل ها و خانه های لوکس اصالت سنگ های طبیعی را در آغوش می گیرند»، «نقشه برداری هوایی در معدن» با موضوع پیشرفت با هواپیماهای بدون سرنشین در عصر تحول دیجیتال و «از زمین تا موفقیت» با محوریت ردیابی مسیر اعتباری در دنیای سنگ‌های زینتی از جمله سرفصل های ارائه شده در این نمایشگاه بود.

در یکی از این سمینارها که با موضوع «سنگ های طبیعی و تجمل» برگزار شد، ابتدا در خصوص معنای تجمل در معماری سخنانی مطرح و بیان شد: «لوکس بودن لزوماً به محصولاتی که به نظر ثروتمند می‌آیند مربوط نمی‌شود، بلکه به محصولاتی که بادوام هستند مربوط می‌شود».

در ادامه عنوان شد: در این زمینه، سنگ های طبیعی محصولاتی بادوام و بسیار لوکس هستند که در معماری رده بالا مورد استفاده قرار می گیرند که طراحی اصلی و شخصیت مفاهیم اصلی هستند که باید پروژه های معماری را هدایت کنند و شرکت کنندگان نیز تاکید کردند که چگونه سنگ های طبیعی در معماری امکان پروژه های منحصر به فرد را فراهم و در عین حال مردم را به طبیعت نزدیک می کند.

این همایش با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد و در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه ویتوریا 2024 نیز سمینارها به صورت منظم و با حضور علاقه مندان به صورت تخصصی برگزار شد.