مدیر روابط بین الملل انجمن سنگ ایران:
عقد تفاهم نامه مشترک انجمن سنگ ایران با روسیه و الجزایر

مدیر روابط بین الملل انجمن سنگ ایران گفت: عقد تفاهم نامه همکاری مشترک توسط انجمن سنگ ایران با انجمن سنگ روسیه و الجزایر از مهم ترین رویدادهای روز اول نمایشگاه سنگ شیامن چین بود.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «محمد حلاجیان» با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه سنگ شیامن چین به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های سنگ دنیا و حضور انجمن سنگ ایران در این مراسم خاطر نشان ساخت: به منظور تقویت روابط تجاری ایران با سایر کشورهای دنیا و افزایش صادرات در این حوزه، پاویون انجمن سنگ کشورمان در این دوره برپا شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در روز اول نمایشگاه شیامن تفاهم نامه همکاری مشترک در حوزه سنگ مابین انجمن سنگ ایران و آقای «دیمیتری مدیانسف» از انجمن سنگ روسیه و همچنین با انجمن سنگ الجزایر در خصوص صادرات و ارائه خدمات فنی و مهندسی و فرآوری و استخراج سنگ به امضا رسید.

مدیر روابط بین الملل انجمن سنگ ایران با اشاره به تعاملات مثبت صورت گرفته در نمایشگاه شیامن بیان کرد: پاویون سنگ ایران در تاریخ 6 لغایت 9 آذر 1403 در نمایشگاه سنگ روسیه حضور به هم خواهد رساند و همچنین برای اولین بار پاویون سنگ ایران در نمایشگاه کشور کره جنوبی شرکت می کند.