گزارشی از برگزاری یکی از معتبرترین نمایشگاه های سنگ دنیا؛
250 برند در بیست و یکمین دوره نمایشگاه سنگ ویتوریا

بیست و یکمین دوره نمایشگاه سنگ ویتوریا برزیل با حضور250 برند نمایشگاهی از جمله ایران و شرکت بازدیدکنندگانی از 50 کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت و به نقل از سایت رسمی نمایشگاه سنگ ویتوریا، در این دوره بازدیدکنندگان بالغ بر 50 کشور و 250 برند نمایشگاهی از جمله شرکت‌های فعال در زمینه استخراج و فرآوری سنگ‌های طبیعی، تجهیزات، ماشین‌آلات، لوازم و فناوری‌ها در نمایشگاه حضور به هم رساندند.

به گزارش سایت رسمی نمایشگاه ویتوریا، امسال علاوه بر حضور شرکت های ایتالیایی، حضور ایران نیز در این نمایشگاه به چشم می خورد و چهار شرکت سنگ طبیعی و یک غرفه از چین وجود داشت که شامل شرکت‌هایی در بخش‌های سنگ، بلوک، لوازم و ماشین‌آلات بود.

براساس این گزارش «محمد حلاجیان» از ایران، تنوع سنگ های طبیعی در کشور را عنوان و تجربه خود در این نمایشگاه را با سایرین به اشتراک گذاشت: «حضور در اینجا فرصت خوبی است تا ببینیم چگونه می توانیم با صنعت سنگ، در زمینه سنگ و همچنین در فناوری و ماشین آلات همکاری کنیم. ما در اینجا با استقبال بسیار خوبی روبرو هستیم، مبادلات خوب است. این واقعاً یک فرصت شبکه‌سازی است»

یک شرکت ایتالیایی به نام Tenax با بیش از 60 سال تجربه، متخصص در محصولات برای فرآوری سنگ های طبیعی است: «ما از این دوره از نمایشگاه راضی هستیم، ما از نحوه نمایش سنگ ها توسط مشتریانمان خوشمان می آید» لوسیانا بارتو، هماهنگ کننده تجاری در Tenax می گوید: «بسیاری در حال آوردن مبلمان هستند، فضایی که از قبل راه اندازی شده که الهام بخش طراحان و معمارانی است که از نمایشگاه بازدید می کنند»