فرماندار شهرستان محلات:
نمایشگاه بین المللی سنگ محلات/ نیم ور رویدادی تخصصی است

 

فرماندار شهرستان محلات گفت: نمایشگاه بین المللی سنگ یک رویداد کاملا تخصصی و فضایی برای کسب بیشترین بهره برداری از آن برای کشور است.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «مهدی ترکیان» در اولین جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، محلات/ نیم ور که روز یکشنبه 11 شهریورماه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد، با تاکید بر اهمیت این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتاسیل های شهرستان محلات در حوزه سنگ، برپایی این نمایشگاه تاثیر بسزایی در معرفی هرچه گسترده تر صنعت سنگ و معدن ایفا می کند.

وی خاطرنشان ساخت: نمایشگاه سنگ یک رویداد کاملا تخصصی است که حضور افراد مرتبط با این صنعت در نمایشگاه و ارتباطات صورت گرفته به واسطه برگزاری نمایشگاه، می تواند خروجی بسیار خوبی برای کشور در حوزه های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری به همراه داشته باشد و همه ارگان ها موظف هستند همکاری و تعامل شایسته جهت برگزاری هرچه بهتر شانزدهمین دوره نمایشگاه سنگ را به عمل آورند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آمادگی کامل مجموعه فرمانداری در راستای برگزاری مناسب نمایشگاه سنگ محلات/ نیم ور تصریح کرد: باید با کمک یکدیگر و استفاده از تمام ظرفیت ها تلاش کنیم تا در شرایط فعلی حاکم بر صنعت سنگ این نمایشگاه به بهترین نحو برگزار شود.

مدیرعامل شرکت فرجاد تجارت گفت: سایت نمایشگاهی سنگ واقع در شهر نیم ور اولین سایت خصوصی کشور محسوب می شود که سالانه نمایشگاه سنگ در این محل برگزار و خوشبختانه امسال به لحاظ کیفی شاهد رشد چشمگیر آن در مقایسه با سال های گذشته بوده ایم.

«محمد حلاجیان» ادامه داد:  شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، محلات/ نیم ور، امسال از تاریخ 17 الی 20 مهرماه در فضایی به وسعت 120 هزار مترمربع برگزار خواهد شد که در فضایی به وسعت 80 هزار مترمربع بالغ بر 40 هزار تن سنگ کوپ ارائه خواهد شد که نمایشگاه سنگ محلات/ نیم ور از این حیث به عنوان چهارمین نمایشگاه برتر سنگ دنیا شناخته می شود.

وی با اشاره به حضور پررنگ بازدیدکنندگان و شرکت کنندگانی از حدود 40 کشور دنیا بیان کرد: این یک رویداد بین المللی بی نظیر در ایران است که به طور قطع در رشد اقتصاد و پیشرفت شهرستان نقش بسیار مهمی ایفا خواهد کرد و برگزاری بی نقص و مناسب نمایشگاه نیازمند همکاری و تعامل تمامی ارگان های سطح شهرستان می باشد.

در ادامه این جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، محلات/ نیم ور پرداختند و مقرر شد دومین جلسه هماهنگی نمایشگاه با حضور مسئولین استانی در اواخر شهریورماه برگزار شود.