دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان محلات و شهردار نیم ور؛
نمایشگاه سنگ محلات/ نیم ور رخدادی تاثیرگذار در کشور است

مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، محلات/ نیم ور در ملاقات هایی جداگانه با شهردار نیم ور و فرمانده انتظامی شهرستان محلات دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «محمد حلاجیان» در دیدار با «سجاد صفری» شهردار شهر نیم ور ضمن قدردانی از حمایت های این شهرداری به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه گفت: خوشبختانه شهرداری نیم ور تعامل و رویکرد مناسبی در قبال نمایشگاه سنگ داشته و همواره به عنوان یکی از بازوهای اجرایی در کنار نمایشگاه بوده و کمک شایانی در حوزه های مختلف داشته است.

شهردار نیم ور با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد مهم بین المللی خاطرنشان ساخت: برگزاری درست این نمایشگاه در کنار توجه به مسائل جانبی آن بسیار مهم و حائز اهمیت است و شهرداری نیم ور نیز امسال در موضوعاتی همچون انجام تبلیغات محیطی و… در کنار نمایشگاه خواهد بود.

در دیگر دیدار صورت گرفته به منظور برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات/ نیم ور، فرمانده انتظامی شهرستان محلات پذیرای مدیراجرایی نمایشگاه سنگ بود.

سرهنگ «رضا جنتی» در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه نمایشگاه تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور با تمام توان در کنار عوامل اجرایی نمایشگاه قرار دارند و با استفاده از ظرفیت های موجود امنیت و نظم بخشی مناسب را در نمایشگاه سنگ برقرار خواهند کرد.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور ضمن ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت نمایشگاه سال جاری از تلاش ها و زحمات پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت در فضای نمایشگاه قدردانی کرد.