فرماندار شهرستان محلات:
نمایشگاه سنگ محلات/ نیم ور یکی از مهم ترین رویدادهای کشور است

فرماندار شهرستان محلات گفت: نمایشگاه بین المللی سنگ محلات/ نیم ور یکی از مهم ترین رویدادهای سطح کشور محسوب می شود که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی فرجاد تجارت، «مهدی ترکیان» در دومین جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، محلات / نیم ور که روز دوشنبه در محل سالن جلسات نمایشگاه سنگ شهر نیم ور برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از مهم ترین رویدادهای کشوری به شمار می رود که زمینه ساز حضور فعالان صنعت سنگ ایران است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت نمایشگاه خاطرنشان ساخت: با توجه به حضور مقامات مختلف و هیئت های تجاری از کشورهای دنیا در نمایشگاه، همه دستگاه های شهرستانی موظف به همکاری جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد به عنوان آبروی شهرستان هستند و این مهم باید به بهترین شکل رقم بخورد.

معاون بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صمت استان مرکزي در بخش دیگری از این جلسه تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، محلات/ نیم ور یکی از رویدادهای بسیار مهم در حوزه سنگ محسوب می شود که برگزاری مناسب و پیش بینی تمامی جوانب آن بسیار حائزاهمیت است.

«جعفر اصغري» افزود: با توجه به اهمیت نمایشگاه و تاثیر آن در اقتصاد صنعت سنگ و مراودات صورت گرفته در این رویداد، برگزاری مناسب آن و تامین نیازهای نمایشگاه تاثیر بسزایی در استقبال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه دارد.

«محمد حلاجیان» مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ محلات/ نیم ور با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اجرای نمایشگاه گفت: یکی از اقدامات مهم صورت گرفته دعوت تخصصی از تجار به صورت هدفمند است تا بتوانیم بهترین خروجی را داشته باشیم؛ زیرا حضور بازدیدکنندگان تخصصی نقش مهمی در ارتقای جایگاه نمایشگاه ایفا می کند.

در بخش دیگری از جلسه، اعضا به بیان نقطه نظرات خود و ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه پرداختند.