اولین نمایشگاه بین المللی ابزارآلات صنعتی و کارگاهی ایران 16 – 13 آبان ماه 1403

 

اولین نمایشگاه بین المللی ابزارآلات صنعتی و کارگاهی ایران یک گردهمایی و فرصتی بی نظیر برای تعامل است که در تاریخ 13 لفایت 16 آبان ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. نمایشگاه ابزارآلات صنعتی و کارگاهی ایران به عنوان یک قطب اثرگذار در اقتصاد کشور، فرصت های بی‌شماری پیش روی فعالین این عرصه خواهد گذاشت و زمینه ساز رشد کسب و کار این حوزه خواهد بود و قطعا دریچه ای جدید به روی دست اندرکاران صنعت ابزارآلات با هدف دیدار و تعامل بین یکدیگر باز می کند.

صاحبین برندها و تولید کنندگان می توانند با تهیه غرفه در این رویداد باشکوه فرصت تعامل بیشتر و رقابت با رقبا را فراهم کنند و در کنار آن از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی و با دست‌اندرکاران سایر صنایع ارتباط برقرار ‌کنند. در این رویداد شرکت‌های معتبر و فعال صنعت ابزار،کارگاهی، تجهیزات، اتوماسیون صنعتی و دستگاه‌های جوش و برش حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت فرجاد تجارت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت موفق در بخش برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی، با هدف ایجاد رونق بیش از پیش در حوزه ابزارآلات صنعتی و نمایشگاهی امیدوار است اولین نمایشگاه این عرصه با حضور باشکوه و استقبال پرشور بازدیدکنندگان لحظاتی ماندگار را برای فعالین این بخش به ثبت برساند.


نام نمایشگاه:  اولین نمایشگاه بین المللی ابزارآلات صنعتی و کارگاهی ایران


تاریخ: ↵13– 16 آبان ماه 1403


محل برگزاری: ↵محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران


سایت: https://iranhardwarefair.com/


 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+