پانزدهمین نمایشگاه سنگ و گرانیت استونا بنگلور-هند 29-26 بهمن 1401

چرا هند :

هند بخش بزرگی از جنوب آسیا را اشغال می‌کند. پایتخت آن دهلی‌نو است، که در قرن بیستم در جنوب مرکز تاریخی دهلی قدیم ساخته شد تا به عنوان مرکز اداری هند عمل کند. حکومت آن یک جمهوری مشروطه است که نشان دهنده جمعیت بسیار متنوعی از هزاران گروه قومی و صدها زبان است. هند با تقریباً یک ششم کل جمعیت جهان، دومین کشور پرجمعیت پس از چین است.

امتیاز اقتصاد آزاد هند 53.9 درصد است، که اقتصاد این کشور را به رتبه 131 اقتصاد آزاد در شاخص سال 2022 تبدیل می‌کند. هند در میان 39 کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه در رتبه 27 قرار دارد و امتیاز کلی آن کمتر از میانگین منطقه‌ای و جهانی است. رشد اقتصادی هند در طول پنج سال گذشته تا حدودی کند شده است، به طوری که در سال 2020 منفی شد، اما در سال 2021 بهبود یافت. هند از سال 2017 به طور کلی 1.3 امتیاز از اقتصاد آزاد را به ثبت رسانده است و همچنان در رده‌های میانی باقی‌مانده است.

هند دارای طیف گسترده‌ای از سنگ‌های گرانیت، مرمر، ماسه سنگ، سنگ آهک، تخته سنگ و کوارتزیت می‌باشد، که در سراسر کشور پراکنده شده‌است و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موادخام‌ سنگی است. این کشور دارای منابع بومی ماشین آلات و سازندگان ابزار است، که به خوبی خواسته‌های این بخش را برآورده می‌کند. صنعت سنگ هند به تولید و ساخت بلوک سنگی ، اسلب کف، اسلب ساختاری، سنگ بناهای تاریخی، سنگ مقبره‌ها، مجسمه‌ها، مصنوعات، سنگفرش‌ها، کوپ، حاشیه‌ها، سنگریزه‌ها و سنگ‌های باغ تکامل یافته است.

نمایشگاه سنگ و گرانیت بنگلور (Stona) رویدادی است که طیف بی‌نظیری از سنگ‌های رنگارنگ، چشم‌نواز و طبیعی را در آن می‌توان یافت و بستری مناسب جهت به نمایش گذاشتن توانایی‌ها،مدرن‌ترین و آخرین فنون کار دستی با سنگ است. هدف این نمایشگاه کمک به توسعه و رشد چشم‌گیر صنعت سنگ‌های طبیعی در هند است از طریق ارائه‌ی فرصتی که بتواند به بهتر دیده شدن فعالان این صنعت کمک کند و بازدیدکننگان متخصص و حرفه ای و سودمند این صنعت را در سطح بین‌المللی گرد هم آورد. این نمایشگاه فرصتی فوق العاده و بی‌نظیر برای ارائه‌ی محصولات خود در بستری کاملاً حرفه‌ای و رقابتی می‌باشد که در این محیط می‌توان با فعالان این صنعت از ایتالیا، چین، ترکیه، مصر، ژاپن، کره، پرتقال و دیگر کشورها تعامل داشت. 


نام نمایشگاه: Stona


تاریخ: 29_26 بهمن  1401


محل برگزاری: Bangalore International Exhibition Centre (BIEC), NH-4, Tumkur, Road, Bengaluru, Karnataka, India


متراژ خالص: 19204 متر مربع


متراژ ناخالص: 40000+ متر مربع


تعداد کل شرکت کنندگان: 484 شرکت کننده


تعداد شرکت کنندگان خارجی: 134 شرکت کننده


تعداد کل بازدیدکنندگان: 35000+ نفر


تعداد بازدیدکنندگان خارجی : 1800 نفر


تعدادتجار بازدیدکننده: 27000 نفر


تعداد کشور های بازدیدکننده: 52 کشور


تعداد سالن ها: 4 سالن داخلی و 1 سالن خارجی


برگزار کننده: Federation of India Granite & Stone Industry (FIGSI)


وبسایت نمایشگاه: https://stonaindia.co.in/


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+