هفدهمین نمایشگاه سنگ لندن_انگلستان 18-16 بهمن 1403

چرا لندن:

لندن یکی از قدیمی‌ترین شهرهای بزرگ جهان ، که تاریخ آن نزدیک به دو هزار سال می‌باشد در جنوب شرقی انگلستان واقع شده‌است و بر روی رودخانه تیمز قرار دارد.لندن بزرگترین کلان شهر بریتانیا، همچنین مرکز اقتصادی، حمل و نقل و فرهنگی این کشور است.

اقتصاد آزاد بریتانیا 72.7 درصد است، که اقتصاد آن را به بیست و چهارمین اقتصاد آزاد در شاخص سال 2022 تبدیل می‌کند. بریتانیا در بین 45 کشور منطقه اروپا در رتبه هفدهم قرار دارد و امتیاز کلی آن بالاتر از میانگین منطقه‌ای و جهانی است. همانطور که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته در پنج سال گذشته اتفاق افتاد، رشد اقتصادی بریتانیا در سال 2020 منفی شد.

سنگ لندن پیشرو در بازار سنگ‌فرش طبیعی به مشتریان در سراسر بریتانیا است، که به خاطر طیف گسترده سنگ فرش و سنگ سفارشی خود مشهور هستند که محصولات با کیفیت بالا، ارزش عالی برای پول و خدمات عالی به مشتریان را به طیف گسترده‌ای از انواع مشتریان که شامل پیمانکاران منظر، طراحان باغ، توسعه‌دهندگان املاک، معماران و صاحبان خانه می‌شوند، ارائه می‌کنند. کارشناسان سنگ در نمایشگاه‌های شمال لندن، میدلسکس و کنت حضور دارند، جایی که یکی از بزرگترین طیف‌های سنگ موجود در بریتانیا، از جمله ماسه سنگ، سنگ آهک، گرانیت، بازالت، یورک استون و سنگ پورتلند را به نمایش می‌گذارند.

پس از یک مکث کوتاه در سال 2021، نمایشگاه طراحی Surface امسال دوباره شروع به کار کرد، زیرا ماتوجه خود را بر گرد هم آوردن همه افراد متمرکز کرد تا از جدیدترین مواد و طراحی‌های سطح لذت ببرده و با هم مقایسه شود و در مورد موضوعاتی که در بخش طراحی تأثیر می‌گذارند بحث و گفتگو شود. بیش از 4800 بازدیدکننده در جلسه 2 و نیم روزه نمایشگاه شرکت کردند و محصولات و مواد 160 شرکت نمایشگاهی ما را مشخص شد. 84 درصد از بازدیدکنندگان  از بخش معماری و طراحی بودند.

 


نام نمایشگاه: Surface Design Show


تاریخ: 18-16 بهمن 1403 


محل برگزاری: BUSINESS DESIGN CENTRE, LONDON


تعداد کل بازدیدکنندگان : 4801 نفر


تعداد بازدیدکنندگان خارجی : از 34 کشور مختلف


تعداد کل شرکت کنندگان : 160 شرکت کننده


تعداد شرکت کنندگان خارجی : 12 کشور


وبسایت نمایشگاه: https://www.surfacedesignshow.com/


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+