نمایشگاه سنگ و تایل آتلانتا _ آمریکا 6-3 اردیبهشت 1403

چرا آمریکا:

ایالات متحده، با نام رسمی ایالات متحده آمریکا، به اختصار U.S. یا U.S.A.، کشوری در آمریکای شمالی می‌باشد. جمهوری فدرال با 50 ایالت، هم جوار 48 ایالت هم مرز دیگر است، که عرض‌های جغرافیایی و میانی قاره آمریکا را تشکیل می‌دهند. ایالات متحده چهارمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است (پس از روسیه، کانادا و چین). اگرچه کل جمعیت ایالات متحده براساس استانداردهای جهانی زیاد است، اما تراکم کلی جمعیت آن نسبتاً پایین است. این کشور دارای برخی از بزرگترین مراکز شهری جهان و همچنین برخی از وسیع ترین مناطقی است، که تقریباً خالی از سکونت هستند.

اقتصاد آزاد ایالات متحده 72.1 درصد است، که اقتصاد این کشور را به رتبه بیست و پنجمین اقتصاد آزاد در شاخص سال 2022 می‌رساند. ایالات متحده در میان 32 کشور منطقه قاره آمریکا در رتبه سوم قرار دارد و امتیاز کلی آن بالاتر از میانگین منطقه‌ای و جهانی است.

در دهه گذشته، صنعت سنگ بین‌المللی شاهد تغییرات چشمگیری بوده است. در بازار آمریکا، سنگ وارد جریان اصلی شده و تقریباً در هر سطحی از تجارت ساختمان از آن استفاده می‌شود. تجارت بسیار رشد کرده است و در نتیجه، تقریباً هر بخش از صنعت – از واردکنندگان گرفته تا تولیدکنندگان و نصابان – شیوه تجارت خود را تغییر داده اند. در بخش بازرگانی، سنگ هنوز جزء اصلی طرح‌هایی است که هدف آن ایجاد کیفیت است و به طور گسترده برای کاربردهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. اما بزرگترین تغییرات در بخش مسکونی دیده می‌شود. سنگ دیگر محدود به صاحبان خانه‌های ثروتمند نیست. راه خود را به خانه‌های طبقه متوسط پیدا کرده است و در خرده‌فروشی‌های «روزمره» مانند Home Depot، Lowes و دیگر یافت می‌شود.

نمایشگاه Coverings بزرگترین و مهم‌ترین کنفرانس و نمایشگاه کاشی، سرامیک و سنگ طبیعی در ایالات متحده و آمریکای شمالی است. در این نمایشگاه غرفه دارانی از بیش از 30 کشور جهان حضور دارند و صحنه‌ای برای معرفی برخی از نوآورانه‌ترین محصولات کاشی و سنگ در جهان به ارمغان می‌آورند.


نام نمایشگاه: Coverings 


تاریخ: 6 – 3 اردیبهشت 1403 / 25-22 آوریل 2024


محل برگزاری: ↵ Georgia World Congress Center Atlanta 


تعداد کل شرکت کنندگان :  20000+ شرکت کننده


تعداد کشور های شرکت کننده:   +30 کشور


وبسایت نمایشگاه: https://www.coverings.com/prospectus/


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+