نمایشگاه سنگ ماربل ورشو-لهستان

چرا لهستان:

لهستان، واقع در اروپای مرکزی در یک چهارراه جغرافیایی قرار دارد که سرزمین‌های جنگلی شمال غربی اروپا را به خطوط دریایی اقیانوس اطلس و دشت‌های حاصل‌خیز مرز اوراسیا متصل می‌کند. این کشور که اکنون توسط هفت کشور محصور شده است، در طول قرن‌ها، تحت تأثیر نیروهای تاریخ منطقه، تحلیل رفته و از بین رفته است.

اقتصاد آزاد لهستان 68.7 درصد است که آن را به سی و نهمین اقتصاد آزاد در شاخص سال 2022 تبدیل کرده است. لهستان در بین 45 کشور منطقه اروپا رتبه 25 را دارد و امتیاز کلی آن کمتر از میانگین منطقه‌ای اما بالاتر از میانگین جهانی است. اقتصاد لهستان در سال‌های 2017 و 2018 تقویت شده، در سال 2019 کند شد و در سال 2020 کاهش یافت. در سال 2021 از سر گرفته شد. اقتصاد آزاد این کشور طی این پنج سال روند صعودی داشته است. با افزایش امتیاز در حقوق مالکیت و آزادی کسب و کار، لهستان از سال 2017 به طور کلی 0.4 امتیاز افزایش اقتصادآزاد را به ثبت رسانده است.

در صنعت سنگ لهستان به معنای واقعی کلمه صدها، شاید به اندازه 2000 (از مجموع 7000 سنگ تراش)، تک سیم و همچنین بسیاری از ماشین‌های چند سیم وجود دارد که در سال‌های اخیر در کارخانه‌ها نصب شده‌اند. این ماشین‌های سیمی امکان تولید شخصی‌سازی را فراهم و انعطاف‌پذیری بیشتری را برای سنگ‌‌تراشان فراهم می‌کنند، به همین دلیل است که روند پردازش کوپ به جای خرید اسلب در لهستان افزایش یافته است، به دلیل تعداد زیادی ماشین آلات مدرن نصب شده، انتظار می‌رود واردات کوپ در سال‌های اخیر در این کشور بیشتر شود.

بیشترین واردات سنگ کوپ از اسکاندیناوی و آفریقا به لهستان صورت می‌گیرد. اسلب‌های برزیلی نیز در لهستان فروخته می‌شود، اگرچه بیشتر آنها از طریق ایتالیا وارد کشور می‌شوند. در لهستان تقاضا برای سنگ مصنوعی طی 2 تا 3 سال گذشته به ویژه در قسمت کانتر آشپزخانه و همچنین در حال حاضر در دکوراسیون افزایش یافته است. این روند احتمالاً در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت، اما از آنجایی که سنگ مصنوعی هنوز قیمت نسبتاً بالایی دارد، احتمالاً یک محصول خاص باقی خواهد ماند. در حال حاضر واردات گرانیت از هند نسبت به سال‌های گذشته در لهستان کاهش داشته است. در حال حاضر کمبود جدی نیروی کار واجد شرایط در لهستان وجود دارد به همین دلیل بسیاری از سنگ تراشان و کارگران اوکراینی را استخدام می کنند.

نمایشگاه سنگ  Marble Warsaw Fair بزرگترین نمایشگاه صنعت سنگ در اروپای مرکزی است و یک رویداد B2B در ورشو که به صنعت سنگ و صنعت ماشین‌آلات اختصاص دارد. این رویداد در بزرگترین نمایشگاه تجاری و مرکز کنگره در لهستان PTAK Warsaw EXPO برگزار خواهد شد. در طول سه روز برگزاری این نمایشگاه، متخصصان و کارشناسان صنعت سنگ در مورد کاربرد سنگ در ساخت و ساز، دکوراسیون، دستاوردها و رویدادهای روز در زمینه طراحی صحبت خواهند کرد. همچنین منطقه‌ای را آماده سازی کردند، که در آن می‌توانید ماشین‌ها را در حال حرکت با استفاده از ابزارها و لوازم جانبی مواد اولیه مشاهده بکنید.

 


نام نمایشگاه: Marble Warsaw Fair


تاریخ: TBA


محل برگزاری:   Ptak Warsaw Expo, Al. Katowicka 62 05-830 Nadarzyn, mazowieckie, Poland


برگزارکننده: Ptak Warsaw Expo


متراژ فضای نمایشگاهی : 99760 مترمربع


تعداد سالن های نمایشگاه: 6 سالن نمایشگاهی


تعداد کل شرکت کنندگان:  7000 شرکت‌کننده


تعداد بازدیدکنندگان: 1میلیون بازدیدکننده


وبسایت نمایشگاه: /warsawexpo.eu/en


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:

9188650703 98+

8643222057-9 98+